Wróć

10 najlepszych opakowań na herbatę

Wiele osób nie wyobraża sobie dnia bez kubka ulubionej herbaty. Niezależnie, czy Twoim wyborem jest wariant czarny, zielony, biały, Earl Grey czy może owocowy – z pewnością na co dzień masz swoja ulubioną wersję. Także jako producent tego napoju, musisz zastanowić się, w jaki sposób zwrócić uwagę konsumenta na Twoją ofertę. Odpowiednie opakowanie może wyróżnić produkt, dzięki któremu konsument zdecyduje się kupić właśnie naszą propozycję. Jak jednak wyróżnić się na tle kilkunastu innych marek? Postaw na oryginalne pudełko!


1. Zmień kształt na bardziej nietypowy. Zauważ, większość herbat pakowanych jest w pudełka kwadratowe lub prostokątne. Zastanów się nad trójkątnymi lub okrągłymi wariantami. A może zdecydujesz się na model w kształcie logo lub owoców, które dodane są do mieszanki?


2. Wyrazisty kolor, zwracające uwagę napisy, a może zachwycająca grafika? W opakowaniach wykorzystać możesz również znane dzieła sztuki. Z pewnością przykują one uwagę klientów.


3. Znane postaci na pudełkach? Czemu nie! Rozpoznawalne osoby mogą przekonać do zakupu – nie muszą być to jednak współcześni celebryci. Równie dobrze sprawdzą się postaci fikcyjne lub historyczne - np. łączone z Anglią lub Chinami.


4. Nawiąż do tradycji herbaty. Na pudełku pokaż liście lub krzaki tej rośliny. Możesz również stworzyć takie opakowanie, które będzie wyglądało, jak otoczone świeżymi listkami – ogranicza Cię tylko Twoje wyobraźnia!


5. Jeśli zaproponujesz herbatę w innej formie niż susz lub torebki, z pewnością zachęcisz do jej spróbowania. Liście mogą byś sprasowane zarówno w geometryczne kształty, jak i w bardziej fantazyjne formy.


6. Stwórz wrażenie, że produkt został dopiero co zebrany z pola. Może wybierz lniany woreczek czy niewielki koszyk jako swoje opakowanie? Klienci poczują, że kupują produkt, który jest “świeższy” niż ten z kartonika.


7. Dbając o jakość materiałów oraz odpowiednią kolorystykę, z pewnością stworzysz produkt wyglądający na bardzo luksusowy. Połącz twardy matowy karton z srebrem lub złotem, a zachwycisz konsumentów elegancją!


8. Do opakowania dodaj coś słodkiego! Wszyscy lubimy ciasteczka lub wafelki - szczególnie do gorących napojów, takich jak herbata!


9. Stwórz zestawy tygodniowe lub miesięczne i zaproponuj osobno pakowane herbatki na każdy dzień.


10. Zaproponuj większy prezent - może Twoje listki zapakowane będą w kubku albo w opakowaniu umieścisz ziarna herbaty do własnego wyhodowania w doniczce?